LYS Felsefe Grubu Soruları Cevapları 18 Haziran 2016 LYS 4 Yorumları ÖSYM

  

LYS Felsefe soruları ve yorumları 18 Haziran 2016 LYS Sosyal Bilimler Sınavı Felsefe Grubu soruları sayfamızda. Türkiye’de 81 il merkezi ile Lefkoşa’da saat 10.00’da başlayan sınava, 517 bin 12 aday başvuru yaptı. Sınav tek oturumda uygulandı ve 135 dakika sürdü. Üniversite adaylarının katıldığı Lisans Yerleştirme Sınavı (LYS) Sosyal Bilimler oturumu (LYS-4) başladı. LYS Felsefe Grubu Soruları ve Cevapları 18 Haziran 2016 itibariyle yapıldı. LYS 4 soruları indir ÖSYM ile eş zamanlı olarak burada sizlerle.

LYS-4’te tarih, coğrafya-2 ve felsefe grubu ile din kültürü ve ahlak bilgisi testleri yer alıyor. LYS tarih sınavı yorumları zor muydu kolay mıydı LYS Felsefe soruları ve Cevap anahtarı kitapçığı…

fft99_mf5743351

Adaylar, tarih testinde 44 soruyu 65 dakikada; coğrafya-2 testinde ise 14 soruyu 20 dakikada cevaplayacak.

Felsefe grubu ile din kültürü ve ahlak bilgisi testinde ise 32 soru bulunacak ve 50 dakika cevaplama süresi verilecek. Her bir test ayrı soru kitapçığında bulunacak, tek cevap kağıdı kullanılacak.

Adaylar, birinci ve ikinci testin (tarih testi ve coğrafya-2 testi) cevaplama süresi içinde ve üçüncü testin (felsefe grubu ile din kültürü ve ahlak bilgisi testi) ilk 15 ve son 15 dakikası içinde sınav salonundan ayrılamayacak.

2016-LYS FELSEFE GRUBU SORU KİTAPÇIKLARI VE CEVAP ANAHTARLARI

LYS-4
SINAV TARİHİ: 18.06.2015

 Tarih Testi ve Cevap Anahtarı

 Coğrafya-2 Testi ve Cevap Anahtarı

 Felsefe Grubu Testi ve Cevap Anahtarı

18 Haziran 2016 LYS Felsefe Grubu Soruları ve Cevapları ile Adayların Yorumları Bu Sayfada

Üniversiteye giriş sınavlarının ikinci basamağı olan Lisans Yerleştirme Sınavları’na (LYS) bu yıl 1 milyon 73 bin 18 aday başvurdu. 5 oturumda gerçekleşen LYS’ler sonucunda adayların girdikleri sınavlara göre puanları hesaplanacak. O nedenle adaylar tercih edecekleri bölümlere göre sınavlara başvurdular.

Hukuk fakültesini tercih edecek adayların gireceği bir diğer sınav ise LYS-3 Edebiyat-Coğrafya Sınavı. Yine sınıf öğretmenliği başta olmak üzere Türkçe, sosyal bilgiler, tarih öğretmenlikleri gibi programların puanlamalarında etkili olacak LYS-3’e 857 bin 32 aday başvurdu. Her yıl olduğu gibi bu yıl da en büyük yarış, LYS-2 ve LYS-3’te yaşanacak.

2016 LYS 4 Felsefe Grubu Soruları Cevap Anahtarı Soru Kitapçığı ÖSYM İle Eş Zamanlı Olarak Sayfamızda Açıklandı.

LYS maratonu, hafta sonu resmen başladı. Gelecek hafta sonu, sona erecek! Sonuçlar da 18 Temmuz’da açıklanacak. Peki, tercihler ne zaman?

O da 26 Temmuz-2 Ağustos arası yapılacak. Kazanların açıklanması da muhtemelen 11 Ağustos’ta gerçekleşecek.Üniversitelere internet üzerinden elektronik kayıtlar 12-16 Ağustos arası, yüz yüze kayıtlar ise 15-19 Ağustos tarihleri arasında yapılacak.Peki, hangi puan türü için kaç kişi yarışacak? Bu yıl LYS’ye bir milyon 73 bin 18 aday başvurdu. Muhtemelen 73 bini, başvurmasına rağmen sınava girmeyecektir!

2016 LYS Soruları Tamamı İçin Tıklayınız

LYS Puan Hesaplama 2016 İçin Tıklayınız

Yani en büyük yarış, Matematik, Geometri testlerinin yer aldığı LYS-1 ve Türk Dili Edebiyatı ile Coğrafya testlerinin yer aldığı LYS-3’de gerçekleşecek! Bu puan türleriyle, tıptan eczacılığa, mühendislikten fen bilimlere, hukuktan işletmeye çok geniş bir yelpazeden öğrenci alındığını özellikle hatırlatmak isteriz.

LYS Felsefe Soruları 2016 Sizce Zor muydu Kolay mıydı? Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

Benzer Konular:

46 Yorum Yapılmış, Siz de Yorumunuzu Hemen Yazabilirsiniz

  1. selim

    sorular cok zordu iyki sallamisim

    Cevap Yaz
  2. Sevda

    Ösym din sorularını zor sorataktan milleti dinden sogutmaya çalışıyor olsa gerek yoksa bu kadar zor sorulmamalıydı

    Cevap Yaz
  3. burak

    P^q, ? O halde p olan soruyu ve hangisinin tanımı yapılamazı naptınız

    Cevap Yaz
  4. bahadır

    her 2 ayaklı 4 ayaklı değildir sorusunu ne yaptınız

    Cevap Yaz
    1. Mehmet

      Her iki ayaklı dört ayaklıdır cevap

      Cevap Yaz
  5. Rabia

    Yawww heyee kolayyduı otmedii degill full cıkarr kolaysa allala ya

    Cevap Yaz
  6. Senay

    Oruç ile alakalı bir soru vardı … hac ile ilgili olanı derin semboller bütünü diye düşündüm. İnanç genel kabullerdir diyordu cevabın birisi. Kuran efendimizin hayatından bahseder olacakti. Bir diğer soru Hz ali hariciler yaptim

    Cevap Yaz
  7. Senay

    Felsefede suphelerle ilgili soru obsesif kompulsif bozukluk olacakti.t am bir tip sorusuydu Çevrenin zekaya etkisinin karşılaştırılması vardi çift yumurta ikizleri olan iki şıkkı yaptım aynı ve farklı çevrede buyutulen

    Cevap Yaz
    1. aras

      doğru yapmışsın bence bende öyle öyle yaptım

      Cevap Yaz
  8. yagmur

    İgrencti ya…felsefe ve din neydi ole ..felsefe deil de turkce paragraf sanki..herksin yptgida kndne dogru simdilik..kimse cvolari bilmiyo..bazi mallar cvo su bu dyip sacmalamasnlar bnce

    Cevap Yaz
  9. Senanur

    Felsefe kitapcigimi imzaladimmi hatırlamıyorum felsefe sinavim iptal olur mu ki

    Cevap Yaz
  10. Senanur

    Felsefe kitapcigimi imzaladimmi hatırlamıyorum felsefe sinavim iptal olur mu

    Cevap Yaz
  11. memet

    Statü değil sosyolleşme olcakmis kesin

    Cevap Yaz
  12. JONNY

    PSİKOLOJİDEKİ MARKETE GİDİP KAZAK ALACAK AHMETLİ SORUYU NE YAPTIIZ

    Cevap Yaz
    1. Betül

      Şema yaptım ama emin değilim

      Cevap Yaz
    2. DFG

      ŞEMA

      Cevap Yaz
  13. Askk

    Hangisi tecrübesiz padişah yetişir felan yazıo du ne idi ki o

    Cevap Yaz
    1. Bence de

      ?

      Cevap Yaz
    2. suheylsadıklı

      Ekberiyet (KAFES SİSTEMİ) sistemi arkadaş.

      Cevap Yaz
      1. Bence de

        Vilayet nizamnamesi ne bilen var mı ben ekber sistemi dedim ama vilayet nizamnamesiyle şehzadeler sarayda oturmak zorunda falan kalıyorsa o daha etkilidir jejddjıeed sallaya sallaya çıkarımda bulunma keyfi

        Cevap Yaz
      2. silvanli

        Ekberiyet sistemi kafes sistemi değil en yaşlı Şehzadenin tahta gecmesidir
        Cevap vilayet nizamnamesi

        Cevap Yaz
    3. nur

      ekber erşed sistemi olucaktı

      Cevap Yaz
    4. Muhammet

      Ekber Ersen sistemi kesinnnnn

      Cevap Yaz
  14. ack

    felsefe genelleme ayırt etme…psikoloji statü kazanma…psikoloji var olna statü…karşıt anlam hiç bir dötr ayaklı kuş yok.

    Cevap Yaz
  15. ack

    05432473112 soru hatırlıyom cevaplar net arayın cevap verm

    Cevap Yaz
    1. Orhan

      Felsefe gurubu 1 a e d b b c d b b a

      Cevap Yaz
  16. Baran

    Felsefe grubunda bir sorunun cevabı TOPLUMSAL GÖRELİMİYDİ..

    Cevap Yaz
  17. pınar

    arkadaşlar hepiniz çok kolaydı diyorsunuz ama bence erken davranıyorsunuz bakalım sonuçlar ne olucak

    Cevap Yaz
    1. saliha

      Aynen bncede ya niye herkes kolay diyo ygs yede öyle denilmişti hepimiz sonuçlar açıklanınca kalakaldık bncede erken davranılıyo.

      Cevap Yaz
  18. Ayse

    Ben hepsini dogru yaptım

    Cevap Yaz
    1. lysss

      cvpları verde bizde bilek o zman ayse kendinden bu kadar eminsn madem..

      Cevap Yaz
    2. serhat

      ayşe watsapa gel 🙂 0553 545 71 25

      Cevap Yaz
  19. elif

    Şu Psikolojiyle ilgili bi bilgi vermişti onu ne yaptiniz

    Cevap Yaz
  20. Alyel

    Arkadaşlar bence de çok kolaydı tabi cevaplari bilmiyorum ama güzel geçti

    Cevap Yaz
    1. Nurr

      Sonuçlar açıklanınca tipsiz surat ifadeni çok merak ediyoruö kezban. 😀

      Cevap Yaz
  21. Yusuf

    Su cokk kolaydı dıyn zekılere siniır oluyrm mallar

    Cevap Yaz
  22. yagmur

    Ancak bu kadsr igrenc felsefe sorulari olabilirdi ya . Şıklarla sorularin alakasizligina diyecek soz yok allah belasini versin osym nin .

    Cevap Yaz
  23. sibel çelik

    arkadaşlar felsefeden hatırladığınız yanıtları yazar mısınız? Çok kötü oldum felsefede. Böyle felsefe sorularını çok mu aradin ÖSYM uff ya

    Cevap Yaz
  24. eda nur

    tarih coğrafya çok aşırı kolaydı. Felsefe ve din ygsde ki gibi zordu.

    Cevap Yaz
  25. buse tekin

    Felsefe grubundaki soruların o gereksiz uzunluğu ve Saçmalığı neydi öyle aq hele o kır kent sorusu yüzünden saçımı başımı yolcaktim

    Cevap Yaz
  26. Gülkız

    lysdeki Felsefe grubundaki bir soruyu Trt belgesel izledimden yaptım ki o soruyu çoğu yanlış yapmıştır :)) Teşekkürler Trt belgesel:))))))

    Cevap Yaz
    1. ahmett

      Söylede bizde bilekk kezo

      Cevap Yaz
  27. tarık

    Felsefe de bi soru vardı sanki kılıçdaroğlu yazmış soruyu , o derece bi ayar verilmişti aga.

    Cevap Yaz
    1. Büsra

      Aynen ya devletin din uzerinden prim yapmasını anlatan bi soruydu ?

      Cevap Yaz
    2. Yağmur

      Ahaha ulan varya aynen

      Cevap Yaz
    3. yss

      Benimde dikkatimi cekti o soru ne güldüm sınavda?

      Cevap Yaz

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir